Allmänt tråkigt kvällssnack...

2010-11-06, 00:16:10 / Kategori: Nattbloggning
Jag känner att min bloggning sjunkigt, skriver inget vettigt längre men jag har verkligen inte haft tid och fått göra många snabbinlägg. Nu har jag äntligen tid och kan pusta ut.
Ångesten är på topp för jag vill verkligen ut och fota! Ska fota en person snart förhoppningsvis, hon är skitläcker och har "modell ansikte". Vill fota så många men vädret suger, och jag har ingen studio?
Om vi byter ämne så vill jag säga att näsan blivit cp igen, plötsligt kan jag börja blöda utan andledning?! Back to step 1....
Jag som bränt näsan typ 7 gånger på sjukhuset, fan finns inget botemedel. Lika bra att vänja sig med det =/

aja nu orkar jag inte snacka mer



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk