7 Dagar - Dag 1 (Presentation av mitt liv)

2010-11-29, 18:54:19 / Kategori: Tema dagar
Den här veckan kommer ni få lära känna mig lite bättre, ska skriva ett inlägg om olika saker om mitt liv som jag berättade i det HÄR inlägget. Idag ska jag berätta en presentation om mitt liv från den dagen jag föddes tills idag!


Hejsan, Mitt namn är Hans Martin Bejerfjord. Jag föddes den 31 juli 1993 på Gävle sjukhus runt 06:00 på morgonen.
Som liten var jag ganska busig och sov på dagarna och var vaken på nätterna, vilket var påfrestande för mamma då syrran var tvärtemot x)
Mina första 3 år bodde jag i ett radhus i Sätra och sedan flyttade jag till villan här i Gårdskär som ligger 3 mil utanför gävle. även som barn gillade jag klä ut mig och ville ha mycket uppmärksamhet, uppträdde på scenen själv redan som 7 åring då jag mimade till någon dryg låt. Detta gjorde jag varje år tills jag gick i 7an tror jag? Fast mina uppträdande blev lite bättre för varje år och jag var väldigt uppskattad av publiken. Kommer ihåg att mitt sista uppträdande klädde jag ut mig som tjej och mina tjejkompisar klädde ut sig som killar och vi dansade till "La dolce vita". Jag har en kass video från det som jag kanske lägger ut om någon vill se? ;) När jag gick i 8an började mina hjärna bli förvirrad och jag blev osäker vem jag var och varför jag var som jag var. Rotskärsskolan som jag gick i från 7-9an gillades inte, fanns inte mycket bra med den och jag verkligen inte vara mig själv! Har fått en stor personlighetsförändring på bara några år...
För 1½ år sen kom jag ut som bisexuell, kom ut först för mina tre bästa kompisar och fick en väldigt reaktion (speciellt från en person som tjatat och hoppas länge på att jag skulle vara gay, hahah). Några månader efter berättade jag det för klassen i ett tal på svenskan och sedan för päronen samma kväll.
Iår har mina relation till klasskamraterna förändrats ganska mycket, eftersom en halv klass har hoppat in i våran klass har det blivit mer grupperat, alla är inte med varandra som vi var i ettan, men istället har jag fått nya kompisar och träffat en massa härliga personer <3
Lär mig Irakiska och Somaliska för fullt, kan ju vara bra att kunna? ;)


Hoppas ni lärde känna mig lite bättre =)
Håll utkik imorgon för nästa tema!

pykkie :D

snäääällla lägg ut videon från La dolce vita.

skulle såå gärna vilja se den hihi :)

/ pykkie



2010-12-01, 19:24:21 URL: http://pykkys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk