Shit vilken kväll.....

2010-05-19, 22:43:24 / Kategori: Nattbloggning
Okey fått väldigt många mail och frågor om vad som händer med bloggen???

Ska förklara allt nu så försök häng med!!!

jag har ju bytt namn på min blogg från martintolvan.blogg.se till tolvans.com.
min gamla design funkade bara till min gamla blogg och inte den nya så nu var allt bara vitt. sen när jag skulle fixa en ny design till nya bloggen stod det att jag inte hade tillåtelse att fixa något med bloggen -.-
så jag var tvungen att återställa bloggen helt som den var från början och nu har jag en tillfällig design bara....
ni kan fortfarande skriva martintolvan.blogg.se och endå komma in på den nya bloggen!

MEN jag orkar verkligen inte fixa detta idag så det får ske imorgon.....omg!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk