Veckans Blogg!

2010-03-15, 20:53:44 / Kategori: Dagens blogg/Andra bloggar


Veckans blogg denna vecka är bögbloggaren Blondaa.
en skön bloggare som provocerar med humor! har följt bloggen ett tag nu och kommer troligtvis göra det en bra tag till.
han driver en av uppsalas största blogg så han är inte helt okänd...


såhär är han egen beskrivning av bloggen: Den här bloggen drivs av mig, Martin Lilja. Uppsalas största blogg! En rolig skön bög om jag får säga det själv. Är väldigt egen och speciell, på ett bra sätt! HAHA och jag har galna videoinlägg! Jag bloggar om mitt tonårsliv, skolan, festerna, kläderna och killarna. Puss!

Du hittar han på: http://blondaa.blogg.se/


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk