Dagens dresscode

2010-03-31, 18:48:23 / Kategori: Tolvans Vardag


hmmmm...vem kan jag vara lik?? ;O


Byxor från jc
tröjan och t-shirt från egypten..

igentligen borde man ha t-shirten först och sen tröjan men jag var busig och gjorde tvärtom! haha snyggt va? ;)

Adam Carlsson

OMG! vart klär du på dig? 2005? SHIT! xD å kan inte en steroidhora träffa dig i skalllen så du typ dör? Skulle tacka gud :P din typ första å ända kommentar?! :)



2010-04-02, 01:00:20 URL: http://aaaadaam.blogg.se/

Martin"tolvan"

HAHAHAHAHA! varför ska jag dö för? jag är lycklig och har ett mycket bättre liv än ditt knarkande stockholmsliv ;)

och varför ska jag bry mig hur du tycker? att se ut som en typisk stockholmsbög är ett misslyckande försök att se "rik" ut.



har de bra för det har ja! puss puss



2010-04-02, 12:04:15



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk