Hemma från en underbar natt =)

2010-06-30, 14:30:44 / Kategori: Naturbilder
Nu är jag äntligen hemma, vart inte mycket sovande inatt men jag är pigg nu :)
det åskar ute just nu, tur att man hannn komma hem innan!

Man kan verkligen säga att jag dunkade låten "Fanta och Rose" hela kvällen xD

Emma körde, hon var nästan lika flummig inatt som hon var för exakt 1 år sen vi tältade därute ^^


alltid lika härligt här vid solnedgången, att vara här är bra för själen ska ni veta.


yeah vi fick upp eld :'D


en växt som såg ut att ha bomull x)


sen vart man riktigt flum! frisyren vart även lite cp om någon undrar...


emma hade med sin kamera, ska tigga en massa bilder på mig :)

Emma

Men jag var iallafall bättre i år ;)



2010-06-30, 14:39:00 URL: http://emmasedvall.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk