Länge sen man var uppe såhär tidigt

2010-07-03, 11:03:11 / Kategori: Tolvans Vardag
wohoo nu är jag hemma :D
självklart har jag inte fått mycket sömn inatt men jag är pigg ändå! ska ner och jobba om 3 timmar vid veteran cupen, det är verkligen SUPERHETT ute så det blir inte mycket kläder jag tänker ha på mig.
hade tyvärr inga bilder från kvällen men det hände inget speciellt, umgicks med några ungar från andra sjöboden och sen vart det film bara.
sen ikväll var det menat at jag och två till skulle på fest men det blir det inget av. hade ingen som kunde skjutsa hem mig och dom andra så vi stannar hemma :) är ändå bortbjuden till familjen muhr på kinamat...mums!
tagga tagga tagga inför turkiet snart!!!!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk