Bloggarna världen runt - Norge

2010-07-11, 21:05:50 / Kategori: Dagens blogg/Andra bloggar
Kommer ni ihåg att jag tipsade er om bra bloggar från olika ställen runt om i sverige. Nu tänkte jag tipsa er om bloggar världen runt.



Idag tänkte jag tipsa er om en gullig tjej från Norge. Jag fastnade verkligen för hennes utseende måste jag säga!
Voe heter hon eller hon kanske kallas så? vad vet jag...
Iallafall. Hon är 14 och driver en fin vardagsblogg. Lite dålig uppdatering bara för dom senaste dagarna har hon skrivit ett inlägg om dagen, men hon verkar vara utomlands så det kanske inte är så konstigt?
Det kan vara svårt för oss att förstå allt vad hon skriver men jag har inga problem :)

Kika in hennes blogg på: http://voe.blogg.no/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk