spökligt sant!

2010-01-03, 18:00:08 / Kategori: Hemligheter

tänkte berätta lite om min "medium" sida av mig...
jag förstår om det finns folk som inte tror på sånt men jag tänkte berätta lite om vad jag har vart med om när det gäller andar elelr "spöke"...
det jag kommer berätta är 100% sant men du avgör själv om du vill tro på det eller ej!

jag har en gåva (enligt mig) som gör att jag kan se,höra,känna av andar..
en dag fick jag höra av mina kompisar som hade fått sett en spökbild på internet...det som chockade mig var att det avr en bild som fanns på en mäklarsida där som säljer hus..
huset låg nämnligen ca 1 kilometer från mig och då bestämde mina kompisar och jag för att gå till det huset. vi gick dit på kvällen då det var kolsvart ute. huset var en sommarstuga där det bodde bara någon på sommaren. fast nu var den till salu.
vi gick in på gården  och vi hade med en kamera för att se om vi kunde få något kort på ett spöke..självklart fick vi ingen bild första gången..men alla där kände samma känsla att det fanns något där. något som man kunde känna men inte se.
efter någon dag gjorde vi ett nytt försök att gå dit. vi gick lite närmare huset denna gång och alal där var as rädda så bara några vågade gå fram! vi försökte "prata" till huset för att locka fram spöket så vi kunde få något kort. fast denna gång lyckades vi! vi tog en massa kort. efter ett tag när jag tog en bild..kom en konstig figur fram på bilden som vi avr säker på inte var mänskligt!
alla sprang iväg och vi var jätterädda..vi kollade närmare på alla bilder och vi reagerade även på en till bild då om vi zoomade in lite på huset så kunde man se ett ansikte..bara ansikte utan kropp.
när jag gick och lag mig den kvällen kände jag mig inte ensam..såg inget men plötsligt fick jag upp ett namn och adress i huvudet..kommer fortfarande ihåg avd det avr och kommer aldrig glömma..det var nämnligen sara karlsson 828427 ånge, fast när vi sökte på det kom inget upp!
trots att jag var ensam hemma så kände jag mig aldrig ensam..fick se denna tjej flera gånger när jag som minst ville..blev förföljd av henne i några veckor men jag avr aldrig rädd för henne!
hon försvann inte först det var någon som köpte sommarhuset...
det vart en stor lycka när hon äntligen försvann ur mitt liv....

allt det där hände för ca 3 år sen...bara kompisarna vet detta för dom själv var med när det hände!

=/

stackarn =/



2010-01-03, 22:48:43

ffsd

hahaahahaahahaahah MytarN^



2010-01-03, 22:52:13

Anonym

Jag tror på dig för jag såg fotot som du tog



2010-01-04, 09:08:13

Anonym

lägg upp bilderna så man tror på dej och lär dej stava



2010-01-05, 20:25:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk