blogg.se lurar mig!

2010-01-18, 20:52:44 / Kategori: Tolvans Vardag
jag har börjat använda mig av en ny funktion...är trött på att blogg.se ska visa fel och jag gör som alla storbloggarna gör..nämnligen använda mig av Google Analytics.
vet inte vad det heter men det är nått som blogg.se använder sig av när dom mäter statistik och den fungerar inte så bra och den klarar inte av så många besökare till varje blogg utan att visa fel.
google analytics visar den EXAKTA statistiken för dom är ju vana med mycket besökare.

här har ni beviset!

enligt blogg.se så hade jag 183 besökare igår.
 
men enligt google analytics hade jag 220 besökare igår. så det skiljer en del?
och bloggportalen går efter statistiken på blogg.se så det betyder att jag har mindre besökare än vad som visas på listorna?

det kanske inte är samma fel för alla bloggare som det är för mig?
men bli medlem och använd er av https://www.google.com/analytics/settings/home



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk