Lista så ni lär känna mig lite bättre

2010-12-18, 11:46:00 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
1. Har du en rosa plattång? - haha nej?
2. Vem var den senaste du pussade? -  ;)
3. Hur många killars telefonnumer har du inlagt i din mobil? - no idea
4. Gillar du nån nu? - Japp
5. Vad gjorde du inatt? - vill ni bra gärna veta
6. Och i förrgår natt?  - sov som törnrosa
7. Vad gör du innan du ska sova? facebook, bloggish
8. Kan du prata med din mamma om allt? - det mesta
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Jag har varit gravid i flera månader men dom har inte märkt det än ^^
10. Har du varit gravid? - Jaa, har en dotter på 16 månader och väntar på mitt andra barn
11. Hade du blivit glad om din pojkvän/flickvän friat till dig?- hahaha nej, ijag är osäker om jag vill gifta mig över huvudtaget, fast hade det varit någon rik hade det varit annat!
12. Choklad eller glass?- choklad
13. Push-up eller T-shirtbh? - push-up, mycket snyggare på tjejer ;)
14. String eller hipsters? - haha
15. klackskor eller sneakers? - klackish
16. Kjol/klänning eller jeans? - klänning

Tio fakta
1. Hemstad/ort - Gårdskär
2. Hårfärg? - brunt
3. Längd - 187cm
4. Frisyr - kolla några dagar bakåt så ser ni
5. Ögonfärg - bruna
6. Skostorlek - 43/44
7. Humör - längtar tills det ska bli morgon så jag äntligen kan fota :D
9. Civilstatus - Gift, haha närå jag är singel fortfarande, lär inte ske förändring på ett tag =(
10. Vänster eller högerhänt - höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Mm.
2. Tror du på kärlek? - Självklart.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Jaa, it´s a big secret!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - hoppas jag inte!
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nepp
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - japp
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - lite.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaa? men om det inte funkar får jag väl gå förbi igen =)

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - PENGAR!!
2. cider eller öl? - cider
3. Dag eller natt? - dag
4. One night stand eller förhållande? - förhållande
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Pepsi
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - party party
8. Färgfoto eller svartvita? - båda, bror på vädret och humör
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - båda suger an*s

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - nope
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja.
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej men vill!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha nej så fet är jag inte x)
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - hehe
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - hahahaha nej ;O
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt?- aah, ingen gillar mig =(
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja.

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Jaa, ni vet vilka ni är!
2. Är du glad? - Jaa =D
3. Är du fundersam- Är alltid det om nätterna
4. Är du uttråkad? - lite
5. Är du tysk? - aah, brathwursten. nejdå 100% swedish
7. Är du italienare?  vem vet
8. Är du fransk? - inte det heller
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - japp =)
10. Gillar du någon just nu? - Jaa, fast jag tror det inte är öpmsisidigt :D haha nu blev allt fail, menar Ömsesidigt, stavning you know är itne mi stark sida

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 01:18 (När jag skrev detta test)
2. Namn? - H**s Martin Bejerfjord
3. Vart bor du? - Gårdskär
4. Hur många barn vill du ha? 1
5. Vill du gifta dig? - nepp
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär den!
7. Har du ätit sushi? - aah, inte mums =(
8. Favoritglass? sandwich!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 1, fast inte till mig
10. Humör? - trött!

Fyra Grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Haha nej.
2. Har du en hund? - nej, men vill ha!
3. Sover du helst själv eller med någon? - har man trevligt sällskap tackar man inte nej ;)
4. Tror du på spöken? - Jaa, har sett dom, kan känna dom, har pratat med några (Har gener för pappa är halft medium).

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Nej!
2. Skulle du vilja väga mer? - lite mer i muskler
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nepp

Kan
1. Kan du röra på öronen? - Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - aah
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - jao
7. Kan dina vänner lita på dig? - absolut!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - nej fy ;(
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - jaa? den som spar, han har!

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Jaa, men bara vita lögner!
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Jaa
3. Har du syskon? - Jaa, en knasig store syrra
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Nej, fast jag är inte gravid som jag skrev i början. Ni är så lättlurade ;)
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Jaa, jag som trodde tomten fanns ='(
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - jaa, för typ 5 min sen

Vem
1. Vem älskar du? - bara mig själv
2. Vem kan berätta allt för dig? - Alla! Jag är bra på att lyssna
3. Vem vill du bli full med? - Jossan min getingmamma! ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk