Jag lever!

2010-12-08, 17:40:11 / Kategori: Tolvans Vardag
Sorry för jag inte uppdaterat något på ett dygn typ. Igår orkade jag verkligen inte blogga och gick och lag mig i sängs tidigt!
Idag har jag fått övat på att sätta kateter (Alltså en slang förs in i urinröret för att kissa lättare). Inte så svårt men ganska viktigt med hygienen, fast det ska man vara med allt inom vården ^^
Efter skolan drog jag iväg till owe jansson, Affären alltså som heter så. Shoppade en massa hemliga saker, eller hemligt är det inte men ni får inte veta ;) Efter det käkade jag på Max, MUMS!!!

Ikväll ska jag ta det lugnt, har åkt skidor nu varje dag i en vecka men idag ska jag vila. Så bloggningen borde vara normal



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk