topp tio listan

2010-04-08, 13:00:20 / Kategori: Tolvans Vardag


För er som är medlem på bloggportalen vet ju vad det här är för en lista. men kan förklara för er som inte vet.

dom flesta bloggare är medlem på den sidan och då kan man välja dom bloggare man tycker bäst om. jag har valt kissie och foki som mina favoriter. i gävle så är jag den tionde populäraste bloggare...och emd det menas att en del andra har valt mig som deras favorit bloggare (man kan inte välja sig själv).
känns ganska kul och nu kommer jag synas för många fler :)
jag driver även sveriges tionde största proffsblogg! inte dåligt va? ;)

Shiko

Hej. Var med i min tävling om 500Kr i presentkort+en hemlig present. Om du tycker att det är intressant så kan du besöka min blogg och läsa om tävlings reglerna!



/Kram



2010-04-08, 13:31:39 URL: http://shikos.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk