Veckans sak du inte visste om mig

2009-10-03, 20:29:19 / Kategori: Hemligheter

vet att det vart försenat med det för jag glömde förra veckan och igår med men nu så ska jag göra det!
vad ska jag prata om den här gången då? det blir inte så mycket pratande utan mer sjungande ;D vissa vet ju att jag gillar att sjunga och jag har ju en del videos som jag har på datorn och det är många som jag inte har visat så jag tänkte visa när jag jag sjunger opra xD sjunger malena erman-la voix
tror videon är ifrån våras eller vintras elelr det kan ju inte vara vintras för då gick inte melodifestivalen?
aja vet att jag inte sjunger bra och det är jag mycket medveten om!

Varning för känsliga lyssnare då! ;D



julia L

vackert .. XD



2010-03-18, 17:31:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk