The omen :P

2009-10-29, 23:13:16 / Kategori: Tolvans Vardag
Tja :p

Har kollat på mammas pojkar idag och tyckte det va en bra avsnitt :P Har redan mina favorita tjejer som passar till killarna ^^
Sen kolla jag på en skräckfilm "The omen" :P Den har jag sett när jag va typ 12 :o (är 18 nu ^^) Fast när jag kollar på den idag då har jag märkt att de har förnyat den :p Den va typ nyare...andra skådespelare och typ datorer och annat skit ^^ Jag rekommenderar den till andra !! Tycker att det är kul att kolla på skräck fast när det är jätteskräck då vågar jag inte kolla själv och gå aldrig ut i mörkret efter jag har kollat på en skräckfilm hihi :P Imorgon ska jag hitta på npt roligt att blogga om :P:P Natti !






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk