Skit väder- skit humör ! "Andra sextipsen^^"

2009-10-25, 13:35:07 / Kategori: Tolvans Vardag
Shit vilket väder där är här i hedesunda så mörkt och kallt ute "/ Man orkar typ inget :P
Igår gick jag och la mig vid 01.30 tiden och vakna redan klockan 08.00 :o !  Det va konstigt varmt i mitt rum så jag bara kunde inte ligga kvar ^^ Jag gick typ ner efter en timme försök att somna om -.-' Och mammsen gjorde frukost åt mig så det va ju bra :D Låg och kolla på tv typ fram till nyss. Gick upp och slängde på mig kläder och nu sitter jag och kommer inte på nån jävla ide va jag ska skriva :P Lite senare på eftermiddag tänkte ladda lite skvaler från kändisliv ^^ Men men va händer mer idag ?! - nothing ! :P

Hoppas ni ska ha det roligare today ! xD

The other tips for better sex life issss :  

LÄR KÄNNA VARANDRAS INNERSTA SEXUELLA ÖNSKEMÅL OCH HA DET SOM PARHEMLIGHET !




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk