Gray's Anatomy :P

2009-10-27, 15:47:14 / Kategori: Tolvans Vardag
Jag tänkte skriva lite om min bästa serie Gray's Anatomy :D Jag tycker att den serien är bäst. För de som inte brukar se går den på onsdagar klockan 21.00 på kanal 5 och på söndagar vid 17.00 är repris för de som missar :P
Och den handlar om en sjukhus och typ olika fall och mest handlar det om folk som jobbar i denna sjukhuset typ. De kan va lite orealistiskt ibland för det är ju inte precis som det är i verkligheten i en riktig sjukhus men det är ändå skit bra ! Rekommenderar att kolla på den ^^ Min favorit person är Kristina :P hon är skit bra och rolig ^^ Och spelar en ganska okänslig kvinna :P Jag tyckte väldigt mycket om George också men i de senaste avsintt dog han :(

Det är en lite gammal bild för nu finns inte två av de och finns andra personer som den handlar om också. George är borta och han som är svart med blå kläder :P Den är en verkligen undebar serie !! Älskar den <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk