boring sunday

2009-10-04, 17:04:45 / Kategori: Tolvans Vardag

imorn äre ju skolan fast det är inte så farligt..börjar ju 09:30 så det blir sovmorgon =D sköntskönt!
som vanligt har ju prov den veckan med  så jag slipper det aldrig..
tänkte även köra ett svar på tal senare..
har även fått förslag på att jag ska visa mer bilder på mig i bloggen och det kan jag erkänna att jag är ölite dålig på så det ska det bli ändring på!
vädret är jätte tråkigt..grått å dystert -.- det gör att man får mer resfeber och längtar till paradiset som blir snart =) får mycket ideer om vad jag kan skriva här i bloggen när jag inte sitter vid datorn men när jag sätter mig vid datorn och ska skriva ett inlägg så kan jag glömma vad jag ska skriva och typ så var det nu men jag kommer väl på det senare?
byebye F*ckers!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk