viktig info!

2009-11-10, 16:57:44 / Kategori: Tolvans Vardag
tog ju svininfluensa spurtan efter skolan idag och det gjorde inte ont alls! har inte ont nu heller efter några timmar men jag känner att det är nått konstigt i kroppen...hoppas bara jag inte blir allt för sjuk för på fredag måste jag vara frisk! många i klassen tjatar jätte mycket att få veta det men jag sa inget och dom ställde till och med alarm för att komma ihåg att läsa det och dom är spända med att få veta det! men jag är jätte nervös fast det inte märks och jag har planerat allt i minsta detalj... så lyssna noga nu!

på fredag nån gång mellan 17-20 så kommer jag skriva allt i veckans sak du inte visste om mig! denna vecka blir den största någonsin så det gäller att ni tar det på fullaste allvar! för vissa kommer det som en chock medans för andra inte.. det kommer komma lite mer info undan för undan så var vaksam på bloggen om all info!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk