tolvan goes nyttig!

2009-11-18, 16:48:21 / Kategori: Tolvans Vardag
shoooooo...är hemma tidigare idag för jag började tidigare ;) dagarna flyter på och jag älskar min apu plats! personalen och gamlingarna är hur trevliga som hellst =D skrattar mycket kan jag lova....

jag:  hej ******
gamling: hej jag är jätte hungrig!
jag: men vi håller på och lagar mat nu
gamling: okey för javet inte om jag kmr överleva tills dess
jag: men vi skyndar oss så du ska se att det blir mat snart!
gamling: okey gör det om ni inte vill bli anklagade för mord!




haha xD

jag får laga mat varje dag åt gamlingarna :P

såhär ser matsalen ut

hehe glömde matdosan igår så jag åt 5 bananer, 1 äpple och 1 kiwi till lunch x)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk