snö? redan ;O + mer info...

2009-11-11, 20:43:06 / Kategori: Tolvans Vardag

hmm...början av november och redan snö? snön ska ju inte komma än om jag får bestämma!
men det brukar ju vara såhär: snö i slutet av november, inge snö under julafton, sen i januari februari och mars äre snö!
så kan sammanfatta det om jag har rätt? om jag får bestämma så kan snön komma i december och sen börja försvinna under mars...älskar ju att åka skidor och jag är värsta proffset om ni inte visste det ;)


btw..sorry för dålig uppdatering men jag mår hemsk just nu! försöker inte påverka bloggen så mycket men jag har ingen ork eller lust att skriva men jag skriver för att jag måste! har även mer blogginlägg på lager som väntas att publiceras fast det kommer ut på bloggen imorn....väldigt komisk kan jag säga! och sant och det är säkert många som håller med utan att ha tänkt på det förut ^^

och sen en till sak att tillägga! kan inte säga hundra att det kommer bli nått snack på fredag men kan säga att det är 99,9% chans att det kommer sägas då...även om jag är sjuk så ska jag åka till skolan fast då kommer jag bara gå på sista lektionen när vi har svenska så jag kan hålla mitt tal! ärligt så kommer jag sakna en del när jag går ut på apu som t.e.x  *o**** och k***s*****t**** =D <?3

Majsan <3

vem kommer du sakna ?? inte mig :(



2009-11-11, 20:59:08

Bögjävel

Haha jag vet vad du kommer sakna!



2009-11-11, 22:37:35 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Martin

haha om du listar ut vad det står så vet du ;)



2009-11-12, 11:13:34

Martin

jaså? ;O

det är runt 20 styckna så värst va du var smart x)



2009-11-12, 11:15:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk