haha det där är min släkting de xD

2009-11-21, 16:21:41 / Kategori: Tolvans Vardag

hihi vart lite kul när man kollade vikkans bdb^^ hon länkade till min blogg och det var man ju inte beredd på? så jag frågade vikkan:

jag: nämen vad snällt att du länkade till min blogg =D men vrf gjorde du det?

vikkan:
Du ska inte vara tvåa, du ska ligga etta på den där jävla listan. vad äre för skit med djävulen i kroppen.
sök PSYKhjälp förfan jävla kärring :'D

jag: haha så ska det låta ;) fattas bara ca 100 så ligger jag etta ;D

jaa ni hörde rätt! behövs inte mycket till så är jag gävles största proffsbloggare! vem kunde tro att jag skulle bli så stor ^^
sen för er som inte visste det så är vikkan min tremänning och ni kanske inte fattade med det där med djävulen i kroppen? hon ligge etta på listan skriver om hur det är att han en djävul i kroppen som heter demonia? haha håller med vikkan! sök hjälp! ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk