det vart två vinnare!

2009-11-21, 15:36:05 / Kategori: Tolvans Vardag
När jag var liten så var jag rädd för ugglor

har alltid velat åka till kanada!

mitt senaste förhållande var hemligt

min favorit färg är svart

jag hatar skvaller tidningar!

egentligen tycker jag inte om att blogga men gör det för att skriva av mig!

för nått år sen var mumindalen mitt favoritprogram!

gillar att duscha i iskallt vatten



och dom två vinnarna är.....michelle och malin! grattis ;)

har inte fått tag på michelle än men antog eftersom hon lämnade ut hennes blogg adress så länkar jag till hennes blogg!
http://eelectric.blogg.se/

och malin har ingen blogg och vet inte vad hon vill ha för länk men jag antar att hon vill länka till hennes bdb x)
MallanM heter malin på bdb så gå in på hennes och bli vän med henne :P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk