jag är förskyld...usch!

2009-12-25, 19:21:13 / Kategori: Tolvans Vardag
känner mig bara sämre och sämre ju längre det går på dagen...
tror inte jag har feber men snoret rinner som vatten och jag känner mig död i huvudet. men jag har knarkat en massa piller så man ska bli bättre tills morgondagens shoppande..

har tänkt köpa:
-en bra kamera så jag kan ta mina nautrbilder på en ny nivå
-skidskor eftersom jag växt ur mina gamla
-kanske ett par svarta chinos
och sen kan det bli lite annat impulsköpande ;)

men ni får räkna med dagens bloggning inte blir dom bästa för jag har inte den bästa fantasin nu..

lina

när åker du inte till stan då?

skaffa en riktigt bra kamera för då komemr du bli proffs fotograf :D



2009-12-25, 19:50:56

gleeser

såg dina naturbilder nyss och dom vart grymt fina för att vara en amatörfotograf :)



2009-12-25, 19:55:16

filip

kamera och chinos låter perfa ;D

hoppas du visar allt imorgon :D



2009-12-25, 20:20:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk