en av mina bilder syns mer än dom andra

2009-12-23, 13:28:46 / Kategori: Skvaller

går man in på älvkarleby kommuns sida så finnes man en bild som jag har tagit!
självklart har dom frågat om dom får publicera min bild, för dom har sett så många av mina naturbilder och dom tyckte just den bilden med skogen passade bäst till deras sida...
dom hör av sig om dom vill ha fler bilder :)

det är ju ett tecken på att jag inte är en helt misslyckad fotograf, och jag blir bara glad att veta att folk har användning av mina bilder.

linnea

:D

du har så fina naturbilder så jag vet inte vad <3



2009-12-23, 13:37:12

filippa ;)

kulkul ;)

längtar tills nästa upplaga av dina naturbilder :D



2009-12-23, 14:21:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk