Martin Hissar och Dissar!

2009-08-25, 21:29:26 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


Nya vänner: känns skönt nu när jag har börjat gymnasiet :P börjar få kontakt med en del i klassen =) en är min barndomsvän som jag skrev tidigare =) den andra känner min pappa igenom att hennes pappa jobbade med min pappa =) och den tredje träffade jag föra året när jag praoade på sjukhuset så var hon där med :P så hittils äre en bra början ;P

min gård: vill inte skryta men min gård är väldigt bra :P den ligger vid en bäck och vi får plats med min stuga där som jag sover i på somrarna :P haräven plats att stöta kula och kasta spjut där med =) det som är fördelen med lant livet ;D men drygt när man är så långt från gävle -.- ska flytta till gävla så fort jag har råd! kanske kommer tillbaka till gårdskär sen och skaffar familj och så =)



Bussarna: inte kul att åka buss till skolan varje morgon! om jag börjar kl 08:30 så måste jag åka 7 bussen från gårdskär om jag inte får skjuts av mamma till högmo så jag tjänar lite tid och får en bättre plats för det är fullt varje gång vid platserna så det blir jämnt flera som måste stå fast det var lugnare imorse......sen när jag slutade så kom bussen i lagom tid till skutskär men sen bussen till gårdskär gick inte föst om 40 minuter ;O

Hösten: japp nu börjar ju hösten smyga sig på och det avrma vädret försvinner allt snabbare -.- så snart blir det väl jackan på och alla löv faller ner fast det ända bra med hösten är att alla löven är så fint färgade å så :P men det blir ju så blaskigt med allt regn fast jag har ju turen att jag ska åka till egypten i 15 dagar som semester ifrån allt tråkigt väder så man klarar sig resten av hösten :P för nu vill jag ha vinter så jag kan åka skidor =D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk