Birka Cruise

2017-07-14, 20:16:00 / Kategori: Tolvans Vardag

Tjabba tjena hallå!

Hemma igen efter super kul kryssning med gänget! Vi var 10 pers som åkte ihop, vädret toppen och härlig stämning från start till slut. Länge sen jag skrattat så mycket :)

Det blev en hel del drinkar och jag festade ända till kl 03:30 innan jag blev tvingad i sängs haha. Sen klev jag upp efter 08, då fortfarande berusad och lullig så efter frukosten klunkade jag i mig 2 muggar prosecco och senare flertalet drinkar. Började störtblöda näsblod på kvällen, var på rummet då och pappret hjälpte in, tur Cissi hade en tampong och lyckades få stopp på blödningen kort därefter xD

Hade även tur att få flörta lite och hade kontakt med en nöjesvärd på båten via en app, dock är täckningen kass och svårt att hålla kontakten så vi visste vart vi hade varandra när man är mitt ute på havet. Tillslut vid kl 03 kunde vi ses och fick en kram, fast en halvminut senare kom någon stamgäst och förstörde stämningen och avbröt våran konversation ute på däck...
Blev inge roligare än så tyvärr och åkte hem lottlös, lär inte höra nå mer från han skulle jag gissa på :/

Aja nu slöar jag i soffan och kikar på friidrotts EM. Imorn väntas inflyttningsfest hos kompis och ska bli kul att få umgås med vänner!
En vecka kvar på semestern innan jag börjar jobba på fredagen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk