Vad har ni saknat?

2013-05-27, 18:46:16 / Kategori: Tolvans Vardag
Känns bra att man kommit igång med bloggande, så svårt och säga om jag kommer tröttna fort eller inte. Men jag blev lite extra taggad nu med den nya designen, var så länge sen jag höll på med koder och så, det är ganska kul när man väl kommer igång. Har somsagt fin putsningen kvar bara sen är den komplett!

Och nu när jag bloggar så gäller det att komma igång med de gamla rutinerna. Ska ta en titt bak i arkivet och se vad jag ha för användning av det nu.
Är det något speciellt ni har saknat som jag skrev om förut som ni gärna vill se igen? ex. Humor videos, naturbilder, modellbilder, musik, dagens blogg, frågestunder? Bara att skriva vad ni tycker :)

Känns lite ovant när man tittar på statistiken och den är inte lika hög som den brukar vara, så nu får jag kämpa lite för att få tillbaka mina gamla kära bloggläsare!

"Spread the Word, Tolvans in back" hahaha

Julia

Vill se mer natur & modell bilder. Du är så otroligt begåvad Martin :)

Svar: Tack!! Okej, det ska nog jag lätt kunna ordna :)
Martin Bejerfjord



2013-05-27, 21:34:49

Anonym

håller med julia! skulle va kul och få veta lite mer om dig och din personlighet typ känna dig på djupet mer om du förstår? kram

Svar: Tack!! :DJaa men ibland så vill man inte dela med allt, är ju lite kul att göra er nyfikna ibland ;P
Martin Bejerfjord



2013-05-27, 22:28:07

Ett fan

Vad kul att du startat igång bloggen igen! hoppas du stannar kvar lite längre nu. inga fler pauser ;O
tycker du ska lägga ut roliga videos som förut när man fick sig ett gott skratt :D



2013-05-28, 01:09:30

Lucas Ivarsson

Fan man har ju saknat dina crazy videosar. fortsätt skäm ut dig och bjud på dig själv så dina bloggläsare får sig ett gott skratt precis som förr i tiden ;P



2013-05-28, 23:31:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk