Sista lediga dagen

2013-06-17, 14:28:42 / Kategori: Tolvans Vardag
Vad skönt att vädret är på bra humör och bjuder på sol! Så jag passade på att klippa gräset och sen sola för imorgon börjar jag sommarjobba på Östangård i Älvkarleby. Skönt att jag bara jobbar fram till den 20 Juli sen är jag ledig resten av sommaren. Men jobbar hela midsommarhelgen så de blir inget firande för mig i år, fast jobbar bara dag på midsommardagen så då kan jag vara med när släkt och vänner brukar träffas men tänker inte dricka nått för ska jobba på söndagen med. Här i Gårdskär festas det både midsommarafton och midsommardagen ;D
Blir mycket jobb nu dom två första veckorna sen ganska lugnt, nått pass i veckan bara under Juli månad.
Så härligt att jag slipper tänka på jobb när jag fyller 20 den 31 Juli, blir party då under veckan när alla kompisarna kan, sen så ska jag försöka få med några Tallinn under augusti. Vill tillbaka till den mysiga staden!!!
Nu ska jag fortsätta slappa, sen bär det iväg till gymmet senare.

Ciao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk