Svar på tal!

2012-05-12, 14:59:00 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar



Fråga: varför vill du inte prata om ditt privatliv. din blogg blir tråkigare om du ska hålla allt för dig själv.


Svar: Haha jag kommer sällan prata här i bloggen som rör mitt privatliv, den här bloggen handlar om mitt liv som natur och porträtt fotograf, sen så skriver jag lite om min vardag och lägger ut musiktips. Om jag inte vill avslöja allt som jag gör så får ni respektera dit, I DON´T CARE IF YOU NOT LIKE IT.
Och nej, jag håller inte allt för mig själv. Jag har många vänner som jag pratar hemligheter med och jag tror knappast ni håller på och avslöjar allt för alla? ;)

Om ni vill läsa hemligheter får ni söka er till andra bloggare som är villig att göra det, Not me!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk