Närmar sig med stormsteg!

2012-05-21, 17:20:16 / Kategori: Tolvans Vardag
Idag är det måndag, då alla beklagar sig hur långt det är kvar tills det är helg igen. Veckorna går ändå så jäklans fort så jag behöver inte klaga nått. Skoldagarna är värdelösa som vanligt, studenten är otroligt nära nu och man börjar bli lite pirrig, längtar som satan till vad stundentveckan har att erbjuda:
Måndag - Brännbollen
Tisdag - Barrundan
Onsdag - Vattenkrig + Onsdagsfesten
Torsdag - Inget planerat, vilodag?
Fredag - STUDENTEN!!!!!!


Fick sluta tidigt idag och imorgon är jag ledig för det är brytdag. Onsdag är det katastrofövning och poff så är det helg, snart sitter man hemma arbetslös och slappar. Är lite mer medveten nu om jobbsökande, de från Norge kontaktade mig och sa att jobben gått till andra, typiskt? -.-'
Sen fick jag svar från en av mina modellansökande att jag inte blev antagen, men dock väntar jag svar från fler så än ska jag inte ge upp!

Känns som bloggen ändrat inriktning lite, mer åt modell hållet? Måste verkligen ta mig lite mer turer ut och ta fler naturbilder. Är ju så fint överallt, om vädret tillåter så passar jag på och går ut imorgon när jag är ledig ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk