Mitt tredje jobb - Modell karriär!

2012-05-15, 10:52:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Halli hallå!
Hmm... Tisdag idag, ganska seg dag. Fast denna vecka blir väldigt kort. Får långhelg imorgon och har/kommer ha sovmorgon varje dag denna vecka. Känns väldigt bra och välbehövligt! Hjärnan är otroligt skoltrött och har svårt att ta in ny information.
Ska bli sååååå skönt att få slippa allt pluggande och syssla med det man drömt om att få göra. Som ni vet så blir jag färdig undersköterska efter studenten. Har sökt jobb både på Gävle sjukhus och i Norge, har ej fått svar från nått än så vi får se vart jag hamnar. Som "På sidan jobb" har jag mitt fotograferande, som jag ju tjänar pengar på. Dock har jag inga krav på hur mycket och när bilder bör skickas in till tidningen som publicerar det. Så då kan jag behålla det trots att jag jobbar på sjukhuset. Två jobb är väl superbra?
Men tro inte att jag blir nöjd med 2 jobb, satsar även på ett tredje och det är som modell! Det kommer även att bli ett "På sidan jobb", har sökt in på 3 olika modellagenturer i Sverige, då företagen som är i behov ev modeller hör av sig till agenturer och de lånar ut oss till olika tillfälliga jobb. Jag har bara sökt in på de ställen som känns inte så krav fulla och där man inte behöver jobba som modell på heltid. Hoppas verkligen någon agentur vill ha mig!! :D

Och för att marknadsföra mig mer har jag skaffat en internationell blogg där bara modellbilder på mig läggs ut, kommer länka dit senare.
Behöver även få lite tips, och vilken modell är mest lik mig? Jo jag har kommit i kontakt med självaste LISA D´AMATO! Säker ingen som vet vem hon är? Om jag säger att hon var med i Top model säsong 5 och VANN dessutom Top model säsong 17? Kolla på bilden annars haha.
Hon är en väldigt galen modell som jag ser mig själv mycket i, dock tänker jag gå min egna väg och inte vara någon annan än mig själv :P

Så hur ska detta sluta? Tar jag åt mig för mycket??





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk