Dags för marknadsföring!

2012-05-03, 14:50:13 / Kategori: Tolvans Vardag

Strålande väder ute va? Så skönt att försommarvärmen börja, fast skitväder påväg hit till lördagen. Hoppas verkligen vädergudarna är på min sida på Söndag när jag ska ha min fotoutställning, har nyss varit och hämtat affischerna som jag ska sätta ut i Gävle, Skutskär och självklart Gårdskär!
Förhoppningsvis så kommer man synas i tidningen. Har en bra känsla inför utställningen och hoppas mycket vill komma och se och kanske köpa en och annan tavla? ;)

Har lite att göra, och jag vill att ni ska veta hur less jag är på blogg.se för det är fortfarande krångel med bilduppladdningwn. Typ hälften av bilderna vill funka, vet ej vad det beror på och jag skickade mejl till redaktionen förra helgen men har inte fått svar än
-_-


Emelie Forsberg

Det kan bero på att bilderna är för stora (Större än 8MB) om de inte går att ladda upp. Jag har haft samma problem..



2012-05-03, 18:01:06 URL: http://mjjaaoow.bloggplatsen.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk