Bara så att ni ska bli nyfikna ;)

2012-05-12, 00:41:25 / Kategori: Tolvans Vardag

Har varit tomt här de senaste dagarna, har fortfarande inte fått svar om bildproblemen. Hur ska jag lösa detta? Byter jag blogg så försvinner mitt namn och det vill jag inte! Nog med klagande, nu till vad som hände igår och det som hänt idag.

Igår var jag och käkade, kollade på bio och övernattade hos en viss person. Namnet är hemligt ;) tänker bespara er detaljerna hihi.
Idag blir det övernattning med, kör hårt jag, vi får se hur det närmsta veckorna slutar!

Nu har jag sagt mitt. screw you guys, I'm going home!


callefille

fin blogg :D allt bra? :) bloglovinbyte?



2012-05-12, 09:47:51 URL: http://callefilles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk