Nytt kapitel i livet

2012-06-10, 18:47:18 / Kategori: Tolvans Vardag

Nu är kaoset borta, efter en jäkla kul studentvecka börjar mitt nya liv. Inte för att jag fattat att jag aldrig kanske får träffa alla kamrater igen heller...
Studenten var nog den roligaste dagen i mitt liv, obeskrivlig känsla!!! Känner mig lagomt sliten och imorgon ska jag pallra mig upp till arbetsförmedlingen eftersom jag nu är arbetslös, har varken fått svar från sjukhuset eller modellagenturerna. Ska ringa ringa sjukhuset och kolla läget, blir det inget sommarjobb får jag söka vikariejobb istället. Vill verkligen jobba där nu ^^

Har inte prioriterat bloggen som ni märkt men nu kommer jag ha all tid i världen, har en massa bilder som måste publiceras och ska fortsätta filma till Top model gårdskär!

Vet ej vad som händer ikväll, tråkigt har jag iallafall...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk