Midsommarhelgen

2012-06-24, 14:22:52 / Kategori: Tolvans Vardag
Puh, nu är midsommarhelgen över! Vilken helg det har varit...
Midsommardagen var supertrevlig, vädret var super och stämning var jättebra. Mycket folk som kom till lilla Gårdskär för att ta del av vårt firande. Senare mot middagen skulle jag äta och dricka tillsammans med kompisarna, kvällen flöt på bra och jag blev lagomt påverkad precis som jag hade hoppats.

Sedan var det dags för midsommardagen, som tradition kommer släkten hit på middag. Vi hade satt upp ett stort partytält och jag hade de roligt hela kvällen, dock på sluttampen blev det lite för mycket shotsar för min del så kvällen blev inte så superlång som jag vela :P

Ikväll tänker jag ta det lugnt och ladda upp batterierna!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk