Livssituationen just nu

2012-06-11, 23:27:17 / Kategori: Tolvans Vardag
Känns så overkligt, att jag längre inte är någon elev på polhemsskolan - Omvårdnadsprogrammet, utan en arbetslös vuxen man som kommit ut i det nya livet.
Jag är nu en riktigt undersköterska, ett steg närmare målet att bli speciallist sjuksköterska (Inom vilket området är oklart). Jag är även fotograf och modell.

Vad händer nu? Joo idag var jag på arbetsförmedlingen och anmälde mig arbetslös, kommer jag få jobb? Jaa, jag har otroligt goda chanser att få jobb. Kan få jobb imorgon om jag verkligen vill, men nu är det såhär att jag verkligen vill jobba på sjukhuset, ej ett ålderdomshem, det är sista lösningen! Jag känner att jag inte vill glömma bort mina andra kompetenser, fick en privatlektion med en jätteduktig fotograf i studentpresent så jag kan få lära mig mer, jag kan reda avancerat inom natur så därför tänker jag ta lektion om porträtt, så jag kan bli bättre på att fotografera andra, både som "fin bilder" och modell bilder, kanske kan jag få tips hur jag själv kan bli bättre på bild?

Hoppas jag kan få jobb snart inom nått av de tre områderna, vill vila någon vecka nu, för det är jag i stort behov av, sedan kan jag sätta igång med vuxenlivet!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk