Frågor/Svar - Lär känna mig bättre!

2012-06-30, 17:50:48 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
FOTOGRAFERANDET
 
 
Vad har du för uttrustning?
 http://tolvans.com/2011/january/min-kamera-utrustning.html#comment
 
Har du någon favorit fotograf?
Nej det har jag inte :)
 
Vill du jobba som fotograf?
Gör ju lite det nu, är naturfotograf åt Gefle Dagblad. Men vill inte jobba helt inom foto, känner att det inte riktigt är min grejj, hobbyfotograf passar mig bättre!
 
 
MODELLANDET
 
Är du med någon agentur?
Nej men har sökt till några och hoppas de vill ha mig ^^
 
Vilken modell tycker du bäst om?
Allison Harvard helt klart!!!
Want thoose eyes :D
 
Övar du mycket med poser och så?
Jaa varje dag framför spegeln! Haha...
Tränar även mycket på min catwalk när jag går själv ute i skogen, har en riktigt bra gång nu ska ni veta ;)
 
Vilken är din favorit modellbild på dig/någon annan?
 
 Underbar bild på Allison när hon var i Kreta, Grekland!
 
UNDERSKÖTERSKA
 
 
Vart jobbar du?
Har ej jobb än men sökte till närmsta sjukhuset och väntar spänt på svar! Tror jaghar stor risk att få jobb, jag är ganska attraktiv på arbetsmarknaden ^^
 
vart vill du hellst jobba?
Har ingen speciell drömplats där jag vill jobba, helst på ett sjukhus och på en bra avdelning med trevlig personal :)
 
Kommer du utbilda dig till sjuksköterska?
Svårt att svara på, men känner jag att jag vill få mer kompetens och har ork att sätta mig bakom skolbänken så kan de ske.
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk