Bada och minigolf

2012-06-27, 18:49:54 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjohoo!
Vet att jag inte bloggar så mycket, sker mest då och då. Prioriterar inte bloggen just nu, är borta så mycket eller har annat för mig och därför blir det väldigt lite sittande vid datorn. Sen så dampar Blogg.se appen så jag kan inte mobilblogga därifrån, är ju så behändigt med den så man slipper blogga från datorn varje gång...

Ska iallafall strax till rullsand och bada, sedan spela minigolf. Hade appen funkat hade jag kunnat lagt ut mer bilder men ni får nöja er med text framöver till appen vill funka igen.
Senare ikväll kommer jag lägga ut bilderna från Top model Gårdskär frånm dagen fotografering ;)

Hörs!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk