Tolvan is back!!!!

2012-12-03, 20:06:46 / Kategori: Tolvans Vardag
Men hallå där mina kära Tolvan fans, det var inte igår? Haha det blev en ganska lång blogg"paus" x)
Nu är jag iallafall tillbaka men hur länge jag blir här tills jag tröttnat vet jag ej. Känner att det kan va skönt att skriva av sig lite ändå, för jag vill inte skriva en massa på facebook, sånt är bara drygt!

En sak som chockar mig är hur många som fortfarande läser bloggen varje dag trots jag varit borta här i över 4 månader, ca 40-60 pers om dagen. Varför då? Fattar inte vad det finns att kolla in varje dag när inget nytt kommer ut? x)

Aja jag är tillbaka och ska försöka skriva en massa om allt mellan himmel och jord!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk