Slappdag

2012-12-15, 16:25:58 / Kategori: Tolvans Vardag

Jadu man kan säga att det dåliga vädret är passande så man har en andledning att bara slappa idag, denna vecka har varit händelserik, både bra och dåligt. Jag har inte mått så bra psykiskt de senaste veckorna, vilket är ovanligt då jag alltid lyckats kontrollerat mina tankar, men nu har jag så svårt att slappna av och jag går igenom allt möjligt mellan himmel och jord i min lilla hjärna.
Nu kan man äntligen pusta ut, jag kommer förhoppningsvis aldrig behöva uppleva det igen.

Kommer berätta vad jag snackar om, men inte idag. Gör det när jag känner att tidpunkten är bra :)

Hmm... Vet ej vad som händer ikväll, inga planer inplanerade. And I know, har vart kass på att blogga. Ska försöka ge mig ut med kameran när vädret tillåter, har några idéer som ni kommer uppskatta ;)

See yah!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk