Tråkigt dessa dagar....

2012-04-20, 21:22:54 / Kategori: Tolvans Vardag
Jadu, vad ska man säga om vädret? vafan snöa nu? när solen borde skina och gräset bli grönare!
Man blir totalt omotiverad att göra något, vill inte gå ut och det är sååå tråkigt att sitta inne. Jag som hade hoppats på sol, för jag hade planerat fota lite speciella modellbilder. Känner att jag måste utveckla och tänja mer på gränserna för att skapa konst!!

Har även letat mer jobb i USA, ville helst till Los Angeles, men efter ha läst vad som krävs för att kunna jobba och leva där är mina chanser ganska låga =/ Men det är ingen idé att deppa för de, kollar upp jobb i Miami. Florida sägs ha den bästa äldreomsorgen, men jag vill helst jobba inom sjukvården. Kanske är bra de med?
Billigare att bo där och finns många mysiga ställen. Ingen som vill hänga på? Kommer inte stanna där permanent (Om jag nu inte stormtrivs där), typ jobba ett halvår och så? Våren och hösten är ganska tråkiga så jag har inget emot att lämna Sverige under några månader ^^
Har kontaktat en svensk kändis som jag pratta med tidigare, hoppas hon kan hjälpa mig och har koll på vad som krävs, så rörigt när man söker på google...

Nu tillbaka till vädret.
De äckliga vädret ser ut att hålla i sig under Lördagen med, vad ska jag blogga om nu dessa dagar? Börjar få bloggtorka så det är kanske förståeligt om det blir ganska tomt här framöver.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk