Svar på tal!

2012-04-16, 10:55:00 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
Fråga: har du något dåligt minne du vill dela med dig av? du verkar alltid så glad och uppåt. du lär väl ha lite motgångar??


Svar: Haha vad kul att ni har den uppfattningen av mig, är glad av mig varje dag. Är inte den som deppar, kan ibland böla lite på nätterna då mitt humör är som en berg- och dalbana ^^
Dåligt minne? Jaa det finns en del såna med, kommer ej delge mig alla dåliga minnen. Kan skriva ett som kom upp i mitt huvud nu.

Det var ifrån min 18 års dag, kanske inte själva dagen utan situationen. Hade bjudit mina vänenr från Gårdskär och alla klasskamrater, men bara g-skärs kompisarna tackade ja till min ibjudan. Inte en enda från klassen kunde komma...
Vill inte gå in på detaljer men blev lite besviken då



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk