Gjorde en andlig resa som förändrade allt

2011-11-09, 00:46:47 / Kategori: Hemligheter
Hejsan, nu kommer jag berätta något som våldigt få hört och som många av er säkerligen tvivlar på och att jag inbillar mig och inte tror på andligt väsen. Förstår er till hundra men jag är säker med vad jag kände och ingen kan säga annat för ni har inte upplevt det. Hoppas ni tar er tid att läsa detta:

För några dagar sen fråga min pappa (som är delvis medium, alltså kan få kontakt med andar eller hur man nu beskriver det) om jag ville delta när han och andra personer mediterar och försöker få kontakt med de andliga väserna. Sa att jag skulle tänka på saken, dels för jag var osäker om jag kunde få kontakt med andar.
Under min barndom upplevde jag mycket som kommer finnas med resten av mitt liv. När jag var 9-10 år kommer jag ihåg att jag vaknade mitt i natten av någon stod och kolla på mig, kollar mot dörröppningen och där står en man med gamla kläder och kollar vänligt emot mig. Har aldrig varit rädd för andar, tror jag sett mycket när jag var väldigt liten när jag var bara ett par år gammal därför fick jag inte panik när jag såg mannen i dörröppningen. vid 13 års ålder blev jag halft besatt av en ung flicka vid namn Sara Karlsson. Historian är lång hur det gick till men kan berätta kortfattat. Jag och en massa annat fick höras om en sommarstug där det spökade. Vi gick dit en natt och jag hade kameran med mig så jag fotade en massa. Till en början såg jag att ingen kom upp på fotona, men plötsligt kom en stor vit, konstigt, vriden formad sak på fotot och vi alla blev superädd och sprang därifrån. Någon dag efter bara vaknade jag på natten och kände en andlig kontakt, såg ingen utan kände närvaron. Försökte få kontakt och en massa kom upp i mitt huvud bl.a namnet Sara Karlsson. Såg flickan vid ett flertal tillfällen under en längre period, även vissa kvällar när jag var ensam hemma kände jag hur hon rörde min arm. Hennes närvaro försvann när några flyttade in i sommarstugan vi besökte tidigare. Tänker på henne varje gång jag går förbi sommarstugan. Stugan har varit till salu ofta och javet inte om det beror på att fler känner av något. Men vad vet jag...

Nu tillbaka till det pappa frågade mig tidigare. För att veta om jag är kapabel att följa med och försöka få kontakt med ande igen så bestämde jag mig idag för att lägga mig ner i soffan nyligen med svag belysning och lugn musik som skulle stärka upp känslorna. Var skeptiskt själv till en början, men när jag väl kunde slappna helt i hela kroppen och själen kände jag mig redö att öppna upp mig själv för konakt med andarna. Letade och sökte efter kontakt. Kroppen och känslan förändrades. Svårt att beskriva hur, men synen blev oskarp och ögonlocken skakade. Sedan uppenbarade sig en skepnad snett bredvid mig ett par meter bort för en kort stund och en bild flög upp i huvudet. Tänker inte beskriva vad jag såg för jag vill gärna tyda och försöka förstå vad alla tecken meandes innan jag skriver ut det. Vill ha lite privat för mig själv. Allt varade så snabbt och det var svårt att inse vad som just hände. Närvaron försvann och när jag fick medvetandet tillbaka hade jag tårar i ögonen.

Efter det jag just upplevt inatt är jag sugen på att åka upp och bo på Älvkarleö herrgård över en natt där det är känt för att spöka.
Jag är inte ute efter kommentarer vad ni tycker om det hela, era åsikter är obetydliga för mig för detta inlägg är bara menat så att jag kan få skriva ut vad jag kännde och upplevt, behövde få det lättat från kroppen

Siri

Riktigt läskigt men intressant. Jag tror lite på att andar finns men man vill ju inte tro för mycket. Härlig blogg! Besök gärna min :-) Kram



2011-11-09, 01:00:31 URL: http://siribrodje.devote.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk