Fan vilken härlig dag!

2011-05-07, 15:47:25 / Kategori: Tolvans Vardag
Har suttit ute hela dagen på altanen och solat, var tvungen att gå in en stund och kyla ner mig. Man måste ju få en snygg bränna nu när kläderna börjar ryka ;)
Fast egentligen borde jag inte sola så mycket, speciellt inte under våren för iår är solstrålarna farligare än någonsin. Eftersom ozonlagret är ovanligt tunt, RUNT 30% tunnare än förra året bara. Så alla för ta det där på allvar och passa sig för hudcancer!! Rekommenderar alla att kolla upp på internet hur man upptäcker om man har.
Passade på att läsa en vetenskapsbok om människan som jag fick hem för någon dag sen. Haha jag är så jävla vetenskapsnörd!

Bye bye nu ska jag duscha av mig



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk