Drygt att lida av Hypotoni!

2011-05-05, 18:30:47 / Kategori: Skolan
Hellujsan, gårdagen var så dryg så jag orkade inte skriva nått här på bloggen. Har bilder jag tagit borde visa men min lathet tar över och vill aldrig göra det. Idag gick jag länge i skolan som jag gör varje torsdag...
På morgonen hade jag idrott utomhus för första gången, var ovanligt kul för vi spelade brännboll och kubb, självklart äger man alla på det ;) imorgon väntar ett idrottsprov bara sen är jag äntligen kvitt med det! Fast jag kommer ändå sakna idrotten lite för då får man röra på sig utan att någon lärare klagar.
Efter det väntades omvårdnad och Barn&ungdomssjukvård. Kände hur jobbigt det avr att jobba p.g.a av mitt låga blodtryck (hypotoni). Går i släkten med det, men det brukar vara lugnt vanligast. Gäller bara att tänka på att inte resa sig upp för snabbt när man ligger ner för då ser jag alltid stjärnor x) sen så är jag as dålig på att dricka vatten, så då sjunker trycket ännu mer, låg runt 105/59 senast jag kollade för en liten stund sen. Skitsamma jag ska inte babbla mer om mina problem.

Hörs soon chickens!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk