Dagen gick fruktansvärt fort!

2011-05-19, 16:59:17 / Kategori: Skolan
Hellujsan, skolan var kul idag. Spelade bännboll och kubb på idrotten. Självklart äger jag ut alla ;) Hade faktiskt min sista idrottslektion för resten av mitt liv. Saknar att inte får röra mig men skönt att slippa alla uppgifter! Motionen sysslar jag med på fritiden ändå så. Sen var det tur för omvårdnad, vi fortsätter lära oss om döden och hur man kan se om någon håller på att dö. Ganska sorgligt ämne att hålla på med, trodde att jag skulle få se en död människa under praktiken men alla höll sig i livet under tiden jag var där.
Sista lektionen var barn & ungdomssjukvård, där hade jag en muntlig redovisning om Polio, gick bra. Så skönt att man kan stå inför klassen utan att vara nervös ^^ Tycker stämningen har blivit bättre nu i slutet av våren!
Ska strax dra iväg till ungdomsgården, måste spela lite Cityville först ;)

Hare bra, för de har ja



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk