Mitt namn betyder detta:

2011-03-14, 18:01:00 / Kategori: Tolvan Tipsar
"Martins are usually very tall, slender and cute. They are musically inclined and very talented. Typically, they are sweet, caring and thoughtful. They are also a little nerdy, but incredibly attractive at the same time. Martins are sometimes shy but very friendly. Often described as awesome, magnificent, hunky, charming, compelling, peachy, sexy and perfect. Overall, Martins are generally very lovable people, you can't go wrong when your name is Martin.
I LOVE MARTINS!"


Hittade denna text på en engelsk sida där man kan kolla vad ens namn betyder, anisa som visade mig detta och jag blev chockad hur mycket som stämmer. Att jag är lång stämmer, men att jag ska vara musikalisk talangfull kanske inte stämmer till fullo. Att jag är söt men lite nördig stämmer, ni vet ju att jag har en liten passion för vetenskap ;) Att jag kan synas mycket ena stunden och vara blyg den andra kan jag också vara. Till sist så håller jag med om att jag är väldigt älskad av min omgivning!! ;D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk