Vill du bli dagens bild?

2011-07-02, 23:28:22 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
Nu tänkte jag starta upp en sak som kallas "dagens bild". Ni skickar alltså in en bild till mig via mail och jag väljer ut en bild som publiceras här på bloggen. Ni blir självklart länkad ;) Ni får maila in hur ofta ni vill, reglerna är bara att skicka in max 3 bilder som relativt nyligen tagna (Alltså inget som är taget förra året eller flera månader sen). Kom ihåg namn och bloggadress. Bilden får innehålla i stort sett vadsomhellst, typ natur, porträtt, djur osv... Inget porr eller annat kränkande!

Har ni nå frågor eller funderingar slänger ni in en kommentar bara! Så börja maila mig nu på:  [email protected]
Tänk på en sak bara, är det bara en som mailar mig hamnar den direkt på bloggen, för då har jag ingen att välja mellan? x) Vi får väl se hur intresse är, om ingen skickar nått så skiter vi i't.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk