Två saker jag tycker ni ska göra!

2011-01-11, 18:04:44 / Kategori: Tolvan Tipsar
Ska dra iväg till kompis nu, och under tiden ska ni göra två saker annars jävlar!


1. Ställa en fråga till mig, det kan vara allt från privat frågor till hjälp med Foto/Design/Blogg tips...jaa ni fattar.
ställ frågan i "Bloggsvar" som ni ser till höger i menyn.






2. Det andra jag vill att ni ska göra är att lägga till mig på bloglovin, så ni kan direkt se när jag lagt ut något på bloggen. krävs bara ett enda klick och mer begär jag inte. skulle vara kul om jag kunde få bort den där 9an och nå två siffrigt (Då skulle mitt bloggsjälvförtroende höjjas!).
Klicka bara på bilden under och sen är det klart ^_^





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk